Arcana

ARCANA - to po prostu nazwa mocy jaką nosi w sobie twoja postać. Od poprzednich odsłon bloga będzie się to różniło tylko tym, że w naszym świecie nie ma już ludzi, którzy się bez nich rodzą, ponieważ nasze geny zostały już tak udoskonalone, że Arcany znalazły sobie idealne miejsce do powiększania i pasożytowania na jeszcze większej liczbie osób. Ogólnie nabywamy je w wieku od 6 do 13 lat i w tym momencie one się zazwyczaj objawiają. Kiedy poznamy swoją moc i jakoś nad nią zapanujemy mamy poziom mocy warty 500 Punktów Doświadczenia. Każde zadanie jakie wykonujemy, udoskonalenie czy czasem nawet samo używanie Arcany dodaje nam punktów, które następnie możemy wykorzystać np. w walce. Czym więcej punktów mocy posiada nasza postać tym silniejsza się staje i wskakuje na wyższe rangi. 
Przez cały czas kiedy zaczynacie przygodę z blogiem - zdobywacie Punkty Doświadczenia, które z kolei przekładają się na Poziom Mocy waszej postaci. Czym więcej punktów posiada wasza postać tym ciężej ją pokonać tym bardziej kiedy walczy z osobą o niższym poziomie mocy. Wyróżniamy kilka rang, na które "wskakuje się" po osiągnięciu odpowiedniego wskaźnika mocy.

  • Ranga 1 - 500 PD
  • Ranga 2 - 1000 PD
  • Ranga 3 - 1700 PD
  • Ranga 4 - 2500 PD
  • Ranga 5 - 3000 PD
  • Ranga 6 - 3800 PD
  • Ranga 7 - 4700 PD
  • Ranga 8 - 5900 PD
  • Ranga 9 - 7000 PD
  • Ranga 10 - 9000 PD
Na razie nikt nie przeskoczył poprzeczki 10 rangi, ponieważ z racji tego, iż jesteśmy żyjącymi istotami to nasze ciała nie chcą pomieścić więcej mocy. Na co więc musicie uważać kiedy wasza postać używa mocy? Otóż muszę was ostrzec przed kilkoma rzeczami, które bardzo łatwo mogą zepsuć Arcane waszej postaci. 
  1. Pamiętajcie, że Arcana waszej postaci nawet jeśli jest na wysokim stopniu - ma swoje limity! Z racji tego, ze zaczynacie od Rangi 1 to wasza postać nie może używać za dużo ataków w jednej bitwie, a już na pewno nie może łączyć swoich zaklęć w jedno. Nie na tym etapie. 
  2. W momencie kiedy w waszych postach wasza postać będzie wyczerpywać zasoby mocy - Mistrz Gry powiadomi was o uszczerbkach na zdrowiu lub innych objawach. Pamiętajcie, że to nie potwory, oni muszą odpoczywać i chęć użycia jak najsilniejszych lub jak największej liczby ataków czasami nie jest wskazana. 
  3. Jak wiecie niektóre postacie posiadać będą dwie Arcany takie jak Sigmy czy Delty, aczkolwiek druga Arcana dozwolona jest dopiero od Rangi 5, na której ciało nosiciela Arcany jest już przystosowane i może przyjąć dodatkową porcję mocy, która i tak może wpłynąć negatywnie na jego zdrowie. 
  4. Chciałabym żeby wszyscy patrzyli na dyspozycję swojej postaci realnie. Tu nie liczy się tylko wygrana, a raczej umiejętne opisywanie każdego ataku tak, by nie było to tylko rzucenie bezwiednie zaklęcia, a napisanie skutków i ukazania tego za pomocą słów. Nie skupiajcie się tylko na rywalizacji. Czasami przegrana zostanie lepiej nagrodzona kiedy uda wam się urzec mistrza gry opisem swoich ataków. 
Wszystkie informacje na temat jak rozgraniczane są Arcany - znajdziecie na dole bloga. Zanim wybierzecie odpowiednią dla swojej postaci, PROSZĘ przeczytajcie wszystko bardzo dokładnie, ponieważ dopasowanie Arcany do postaci wcale nie jest łatwe. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz